So here we go again.

Ny blogg.
Känns faktiskt ganska skönt att börja om på ny kula,
med nya förutsättningar. Fresh.
21.55 Är såklart tiden som gäller för dagen.
Zlatan ska med sitt Barcá möta Atletíco Madrid.
Brukar bli fartfyllda matcher där forwardsrollerna
brukar stå i centrum. Kanske blir så även idag.
Den som lever får se.

Nu måste jag ju meddela alla människor därute att jag
skiter fullständigt i den andra bloggen.
Jag menar, man kan ju inte stå kvar och stampa i samma
skithög hur länge som helst. Am i right?

Mitt val av namn till bloggen?
Vill ni ha en förklaring?

Ok here it goes:

PressPlay betyder för mig att man såklart sätter igång
något, en låt på en CD-spelare, eller en film på en DVD-spelare.
Eller helt sonika att man trycker på play i livet,
att man skriver/säger det man vill utan förbehåll.
Bort med tandskyddet, av med pungskyddet,
nu jävlar får nån steppa upp och säga som det är.
Och den rollen ska jag axla, no doubt.
Men just nu är det fotboll.
Och btw, min blogg har i detta nu 0 läsare.
Men det är en ny dag imorgon.
Sprängfylld med sanningar om oss alla.
Så ta er i arslet och håll hårt i hatten för nu jävlar
kommer det bära iväg.
Sincerly yours.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Som jag ser så verkar vi ha skrivit lika mycket båda två om att vi sågs i torsdags. Men hacka gärna på mig Mr Perfect ;) (ironi här med om man måste påpeka det). Ha de gott!

2009-09-19 @ 21:55:33
URL: http://trixiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0