Klassikerlådan,vad annars?

Jag är vaken!
Matchen kan börja. Det slog mig precis att Zlatan kanske
inte startar. Får se om ett par minuter.
Min uppladdning har inte varit vad den brukar.
Leah är lite småsjuk och hängigare än vanlig.

Tänkte tidigare på när min syster & co dyker upp.
Det kanske blir när William gifter sig. (han är 4)
Ska kanske tillägga att vi inte pysslar med bortgifterier
och såna grejer i våran familj/släkt.
Så att det inte tolkas fel.



Hade noll lust att skriva blogg. Men var tvungen att få tiden att ticka
litegrann iaf. Kom igen nu då klockjävel.
Ska dunka i lite steroider i klockan så den tickar lika
snabbt som den genomsnittlige alkisen tar sig
till bolaget vid 10 på morgonen.

Kommentarer
Postat av: Sofie

hrm just när Wille gifter sig kommer vi kanske inte ha tid att komma upp.... men kanske lagom till att jag och Patrik går i pension? Tror ni att ni har tid då? ;) Hur går det med barnafödandet då? Lina har inga känningar än?? Glöm inte att smsa oss så fort de kommer en liten bebis! Tråkigt att Leah är sjuk igen, våra troll är oxå sjuka, feber. kram på er

2009-09-26 @ 21:37:13
URL: http://trixiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0