Jag vaknar alltid igår.

Barn.
Förlovning.
Stress.
Lycka.
Terapi.
Frustration.
Samarbete.

Det är mycket tankar och känslor i mitt inre kretslopp just nu.
Men, jag får ta det för vad det är.
Livet. Det är vad DET är.
Och det finns ju någon slags (iaf hos mig) hatkärlek till livet.
Man vill ha, man vill känna, man vill...Leva.
Och jag tycker nog att det är just det jag gör nuförtiden.
Jag lever istället för att,helt sonika, bara, överleva.
Lina har inga planer what so ever att föda än iaf.
Viljan och motivationen finns såklart där.
Men barnet tycker nog att magens motsvarighet till Hilton
passar alldeles utmärkt för några nätter till.
Natten mellan den 2:a och den 3:e.
Thats my guess.

Men vi gör vad vi kan. Lina vilar just nu.
Hon måste ju vara "fit for fight" när matchen drar igång.

Vi träffade våran nya BVC-tant igår.
Hon verkade vettig.
Erfaren är nog ordet jag fiskar efter och
uppenbarligen så nappade det.
Zlatan spelade igår.
Champions League.
Inga mål. Men dock 3 pinnar för laget.

Idag ska Lina gå på "Mor & Barn-grupp".
Hon gillade ju det förra säsongen.
Mycket.
Kul för henne att få komma ut lite, och träffa andra mammor.
Det är hon värd.
Förlovningsplanerna då?
Trodde ni allvarligt att jag skulle skriva det här?
Då trodde ni rätt.
Vi kommer säkerligen förlova oss innan nyår.
Lina vill, jag vill.
Allt känns rätt.
Vi hade ju ett litet "set-back" ett tag men det är
över och förbi. Och alla andra bekymmer gällande vårat
sociala nät, så är det/dem begravda längst ner i jordkällaren.

Ska även gå till Skatteverket idag tror jag.
Lina och jag ska ju heta som jag i efternamn.
Leah har ju redan mitt namn.

Skrev nog detta i raketfart..Som vanligt.
Får ta mig tid istället och skriva med bättre språkbruk.
Nej nu är det anabola-speed igen.
Här kan man ju inte sitta hela dagen.


Lina, jag älskar dig.
Och tack för att du har förändrat mitt liv till ett liv.

Du & jag Lina, Jag & du. Alltid.

Ps. Jag har klippt mig. Nöjd! .Ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0