Ett potpurri av livet.

Just nu:
Esmeralda, Isabell och vi andra tittar på Idol.
Lina har klippt sig!?
Det blev hur snyggt som helst.
Min lilla Lina, snyggast i stan.
Och imorgon ska jag till barberaren och få
mitt hår trimmat. Det var ju ett tag sedan.
Hade jag bara pengar skulle jag klippa mig var 3:e vecka.


Lina har ju lovat att hon ska börja köpa lite kläder
och komma i shape när hon inte längre är gravid.
(Vilket hon har varit 75% av vår tid tillsammans)
Med det sagt, så vill jag lägga till att jag tagit på mig det
eminenta ansvaret att fixa en hel outfit till henne.
Jag kunde nästan skära i den tvivelaktiga känsla som spred
sig i rummet när orden hade passerat mina läppar.
Men jag passade på att visa mina kunskaper när vi var
inne på Eurosko. Min blick föll på ett par knähöga vita skitsnygga stövlar.
Och vi var i totalt samförstånd gällande ovanstående.


Jag borde skämmas.
Zlatan blev historisk. Vart var jag?
Jo, jag låg i sängen och trynade. Jag MISSADE det
(om man nu ska rangordna ögonblick)
3:e största ögonblicket i mitt liv.
Jag är en dålig Zlatanista.
4 matcher. 4 mål.
Inte ens Maradona, Etó, Stoichkov (stavning på ungraren?)
har kunnat klara av en bedrift av Zlatans kaliber.
Får skärpa till mig tills nästa ögonblick.
Jag ber till den store fotbollsguden att han klämmer in
en till jävel, jag bryr mig inte hur. Bara om.


Nu ska jag passa på att tacka Lina för att hon just nu
ger Leah välling. Jag skulle gjort det.
Jag är en dålig Leahista....

Thats a...Goodnight.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0