G´s 2 Gents

Idag fick jag en idé, en uppenbarelse om du vill.
Tänker inte droppa några detaljer, men det jag kan säga
är att detta var för mig nog den bästa idén på länge.
Two persons, two words, today, tomorrow, forever!

Igår var det futbol, La Liga, men det visste ni ju.
Zlatan blev serverad en smörpassning, och gör en liten
patenterad Zlatan-chipp, och saken var biff.
5-2 till Katalanerna när slutsignalen var ett faktum.
Bra match, snygga mål, Messi storspelade.
Hur kan en så liten kort spelare vara så jävla superb?
Messi alltså, typ 159 cm lång, medans Zlatan är ungefär 193.
Lite kul kuriosa.
Lekparken är väl nästa sak på "To-Do"-listan.
Det brukar bli 2 turer dit på lördag/söndag.
Men vad gör det, hon gillar det.
Haha, igår så fick hon låna en spade av en lite äldre flicka.
Hon tackade genom att sprätta sand både på flickan
och hennes farmor. Haha.
Pappa rätt upp och ner.
Fast jag tycker att hon är ganska lik min farsa ibland.
Vissa blickar och ansiktsutryck.

Vi var ju hemma nu i veckan. Hemma hos morsan alltså.
Pappa hade sin första permis.
Bara en kort iof, en 8 timmars.
Men det var kul som fan. Riktigt uppskattat.
Dem hade saknat Leah. Mycket.
Vi var hemma hos syrran dagen efter vi hade kommit
ner, och allt jag kan säga är nog att jag och syrran min
har nog aldrig umgåtts så länge förut.
Iaf inte i vuxen ålder.
Leah och Amanda (syrrans yngsta), har ju inte träffats
på hur länge som helst.
Det skiljer bara 5-6 veckor emellan dem, på så
sätt är det synd och skam att vi inte träffas mer.
Ska be syrran skicka lite bilder som togs.
Ska skriva mer om detta när tid finnes.
Nästa inlägg´comin up!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0