Farsan,taggning,Lina.

Shit vad taggad jag blev på att börja träna när
jag träffade farsan tidigare i veckan.
Han kör ju Krav Maga flera ggr i veckan, plus att han
ligger i med styrketräning ett par pass i veckan.
Han hade även varit med i anstaltens fotbollsturnering.
Han blev vald till turneringens bästa målvakt.
Vi hade även ett skitbra samtal han och jag.
Vi var ute med hans schäfer Zacke, och snackade lite
skit. Såklart skulle han ju köra lite slagtekniker och sånt.
Jag hade gjort exakt likadant.
Jag vill börja träna, men vi hade inte råd denna månad.
Javisst fanns chansen att köpa ett kort, men då skulle vi inte
fått den här chansen att träffa min familj.
Eftersom biljetterna är för jävla dyra.
Och Leah behöver ju verkligen bra och positiva människor
runt sig, speciellt släkt och vänner.

Jaja,nu jävlar blir det medlemskap på ett gym.

Kollade på Feyenoord - PSV Eindhoven.
Ganska bra match, mycket fart och fläkt.
1-3 blev det till slut. Men men, den viktigaste då?

MANCHESTER UNITED - MANCHESTER CITY
4-3
Fyfan så bra avslutning på veckan.

Ska kolla min mail nu, kanske har jag fått ett mail som
jag väntat på nu? Hoppet är ju som ni vet det sista
som överger en. Vissa behöver ju hoppas
lite i sådana här kristider.
Lina:

Jag älskar dig. Även om det bara är vi tre nu,
så är vi snart 4. Då är vi en "riktig" familj.
Och vi har ju sett, vi klarar det här galant.
Att vi inte har bråkat på..Ja sen i somras egentligen,
det är ju ett facit som de flesta skulle vilja smygtitta på.
Det finns ju de som aldrig lär sig hur man lever med varann.
Men inte vi.
Och när graviditeten är över, och vi har en till underbar varelse,
ja då vet du, då vet du vad vi ska göra, eller hur?
Som sagt, jag älskar dig. Det vet jag att du vet!

Kommentarer
Postat av: Sofie

hm hm börjar det att vankas bröllop? Glöm inte att bjuda din syster då? ;) Kram på er

2009-09-21 @ 07:29:27
URL: http://trixiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0