Shaken, not stirred, what? Not disturbed, stirred, bitch!

Idag, en bättre dag. Inatt vaknade jag och Lina mitt i natten efter fotbollstittandet igår.
Låg och myste och hade det hur skönt som helst.
Jag gav Lina en halv-sovmorgon-typ. Till 8.30.
Milo var lite kinkig igår kväll. Precis som Leah var. Men väldigt lite kinkig jämfört med vissa barn.

För en sisådär 30 min sen kom vi in från en riktigt sweet höstpromenad på stan.
Vädret tillät det idag. Synd för Leah att hon somnade när vi skulle till lekparken bara..
..men känner jag mig & Lina rätt så sticker vi dit på eftermiddagen!

Min farsa har permis och njuter av friheten en aning hemma där jag kommer ifrån.
Tillsammans med mamma och brorsan. Strictly familia, fullt förståeligt.
Han berättade att han ansökt om att få komma till ett ställe i närheten här.
Ungefär en 30-40 min bort. Det vore ju super.
Att ha farfar runt hörnet. han skulle nog komma så ofta han kunde.
Eller, nja, så ofta jag och familjen vill iaf. Men eftersom det är MIN pappa/familj
så skulle han ju få flytta in och sova bredvid mig och Lina på golvet under sängen.

Man hamnar ju under sängen när man inte har ngn åsikt.

OBS, pik pik pik. Och det känns helt ok. Just pik (peak) piké för mig osökt in på Pique,
en spelare i Barcelona, vad fan sysslade karln med igår?
Full fart framåt för en utvisning eller? Tur att han bara fick ett gult kort.
Zlatan satt på bänken hela matchen. Kanske mer skadad än Guardiola och Laporta
vill uppge för oss nyfikna halvlabila fotbolls-psykopater?


Jaja, Lina has spoken på sin blogg. Upplyser härmed att det faktisk är hon som
skriver i sin egen blogg. Tänka sig. Konstig tjej det där.
Nej nu ska jag kolla hotmail och få se om det stod sådär med det där.
I know, Lina knows. You know.


Tack Sofie, vi saknar er häruppe. Hälsa de små trollen.
Och det stora trollet med.

Jajust det, fick reda på det där igår, det visste jag faktiskt inte.
Men men, nu vet jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0