postgång och skatevagn.

Lördag. Ännu en. Undrar just hur många lördagar jag upplevt?
Nuförtiden minns jag ju iaf vad jag har gjort. Det gjorde jag sällan förut.
Iof spelade nog inte veckodagen in speciellt mycket i det resonemanget.
Så vi lämnar de tankarna för stunden.
Ikväll möter Barcelona inga mindre än Henok Goitoms Almería.
Kl 20:00 är tiden för drabbningen. Skådeplatsen är såvitt jag vet Camp Nou.
Jag gillar att ligorna dragit igång igen. Jag kan nästan njuta av att titta på
fotboll mitt i serielunken som så många hatar.
Eller dem flesta tycker ju bara om de stora matcherna. Typ "El Clasíco".
Även jag gillar ju såklart den typen av fotbollsgodis.
I serien får man ju uppleva lagets uppträdande och uppbyggnad.
Det kan hända mycket på en hel säsong. Ikväll, ikväll gör den långe mål igen.
Vågar du satsa på motsatsen?
Men nu till det viktigaste:
Leah har åkt "skate-vagn".

Vi var på den lokala skateparken som för övrigt är i betong och
Leah fullkomlig älskade att åka i deras mini-bowl.
Kanske ska skita i uttrycken och namnen på ramperna.
Anyway, hon njöt verkligen.
Vi kan nog konstatera att gungorna hamnade några pinnhål ner nu på hennes
10 i topp-lista.
Det blir ett återfall..hrm, återbesök där snart.
Idag ska jag posta lite brev (som jag inte skrivit ännu) till min farsa.
Och till mamma. (Pappa sitter ju som bekant på anstalt, men är fortfarande gift
med mamma) Meningen med breven är kort på Leah som jag ska lägga där i.

Farmor kanske får ett också. Min farmors mor har jag fått adressen till och hon
skulle nog bli tokglad om hon fick ett brev från mig.
Och ett brev slår ju sms och mail vilken dag i veckan som helst.
Mottagaren märker ju då att man har lagt ner lite energi och kärlek
med ett brev. Eller så tycker iaf jag.

Nu låter jag Lina sova lite. Hon behöver det.
Jag börjar bli nervös nu. På måndag ska vi ju ha barn.
Ni kanske märker att jag undviker att skriva om min gissning.
Undra varför?


Just det. Syrran din lilla "attention craver", du får givetvis ett kort du också.
Nu slipper du skriva en kommentar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0