Pest eller Kolera?

Fick nog det mest förvridna mailet nånsin förut.
Där fick jag reda på att jag diskret trycker ner 2 personer
genom den här bloggen. Och den ENDA anledningen till att
jag skapade denna blogg, var av den orsaken.

Förstår ni?
Vissa har ju jordaxeln så långt upp i röven att dem inte ens
märker att jorden snurrar. En fråga, varför?
Och personen garderade sig (som vanligt) med att skriva:
du/ni kommer ju bara neka till detta.
1 x 2= match!

Ok, detta jag nyss skrivit är ju indirekt menat till någon/ra.
Men annars, jag skriver ju mest om allt möjligt.
Jag håller NÄSTAN med dig, du skrev att det var väldigt konstigt
att det bara var DU som såg dem här pikarna och denna nedtryckning.

Jag håller med i första parten. Det ÄR jävligt konstigt att du ser saker,
speciellt sånt som inte existerar över huvud taget.
Håller du med?

Även om jag hade tyckt detsamma i din situation så hade jag nog
utövat det här lite mer än vad du gör:
Bättre fly än illa fäkta.

Men ibland blir det bara fel. Vissa tar ju efter sin mor, andra sin far.
Och i detta fall skulle jag välja det sistnämnda.
Nehej, en cigg och en chokladboll anyone?


(Hoppas på samma nattliga mys som igår)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0