Peak performance.

På tal om rubriken jag använder:
Svart jacka, hur snygg som helst.
Pratade om den förut med Lina, men den var
lite dyr, 6.800, och nja. Kanske inte.


Idag har varit en bra dag. Bättre än vanligtvis iaf.
Terapi. Men ni vet ju att det är tisdag idag så.
Och det ger mer än jag erkänner.
Ibland får man ju svälja stoltheten och faktiskt se
på saker som dom är, på riktigt.
När jag gör det, så inser jag hur mkt jobb det är att
sortera den skuld som jag bär på.
Skuld & skam.

Men detta lämnar jag till experten. (min terapeut).

Milo sover. Milo mår bra.

Leah har haft en lite dåligare dag.
Hon sover också.

Imorgon, ja imorgon, då är det sveriges sista landskamp
med Lasse lagskräck vid rodret.
Om inte det laget spelar oavgjort mot det andra som
måste göra 3 mål medans vi ska göra 6 och bla bla...bla.
Tack Nilsson,Daniel Andersson, och inte minst, och absolut
inte störst (till längden sett) Henrik Larsson.

Tack!

Henke som förbundskapten?
Självklart. Om inte Guus Hiddink är ledig förstås.
Det vore en våt dröm att få se Hiddink förvandla
Rasmus Elm till en ny Xavi.
Eller att få se Zlatan faktiskt få bollar längs marken.
Och snälla SvFF... 4-3-3 system.
Ge spelarna utrymme och lite fria roller.

Vi har kvalitativa spelare med bra förståelse,
låt dem löpa, låt dem försöka.
Funkar inte det, kan vi börja försvara oss och leva
på kontringar till nästa århundrade igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0