Från noll till hundra och tillbaka.

Regn,rusk,usch.


Idag bar det iväg till BVC, allt var bra.
Och det är allt jag skriver ut här.

Vi måste köpa vinterskor till Leah, Lina har tittat runt lite.
Hon kan ju inte frysa om fossingarna i vinter,
det lilla livet.
Annars har den här dagen varit som vanligt.
Man har ju vanliga dagar, det kan ju inte alltid vara full fart.
Även om Leah kan hålla låda.
Det har hon nog fått från mig, eller hur?

Jag och Lina har pratat lite idag om vad som händer runtomkring
oss själva och andra. Vilken soppa.
Jag skulle skämmas om jag levt som han har gjort.
För att sedan säga:
Nej, som han lever nu, inte hur han har levt innan.
Hur ska du ha det?
Ändrar du åsikt efter att ha träffat en dömd narkotikabrottsling?
Och inget ont om den tjommen, alla ska ha en chans.
Det sa jag även till din syster och kusin.
Men man ska kanske inte kasta skit på andra när man
själv vadar i detsamma. Am i right?

Som man bäddar får man ligga.

Men jag ska vara den större människan, jag hoppas verkligen
att det funkar med denna snubben, eller vad du än tar åt dig att göra.
Ha gärna kontakt med Lina.
Ni är ju trots allt syskon. Icke att förglömma, du kan ju meddela hemma
att vi inte är intresserade av ngn slags "bytesaffär" med en hundvalp.

Jag älskar min familj.

Over and....ZzzZz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0