Draft: Okt. 1, 2009

Fortfarande inget barn...
Mitt tips var ju som bekant natten mellan fredag och lördag.
Vi får se om det håller.

Har precis tittat på "Inlåst" på TV4.
Ganska bra, noterade att de bytt ut lite möblemang för
tv-programmets skull. Det antar jag iaf då anstalten inte längre
används.
Dem har ju en ny stor i samma stad.
Men plitarna var inte heller några som jobbade där då.
Jag satt ju där för 4 år sedan.
Det (om jag ska vara ärlig)rev upp lite mer känslor
än vad jag trodde. Hm, jaja. No biggie.

Djurgården körde över Frölunda på bortamark.
1-5.
Det fläckfria resultatet får avsluta en annars rätt
skum dag. Ingen jag skulle vilja rama in men dock ingen
jag skulle kasta i soptunnan heller.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0