Dansken sparkade oss rätt i kongeligheten.

Satans helvete är ord som skulle kunna passa in här.
Men men, för att försöka vara kvar på denna inslagna väg jag
för cirka 8 månader slagit in på så... Grattis Danmark.
Lycka till och spendera VM-biljetten och upplevelsen klokt.


Milo äter just nu. Våran lille kung. Jag passar Leah lite mer nu medans
Lina tar Milo. Såklart inte 50/50 men likväl och än dock.
Va?
Lite omskakad av barnafödande och hormonrusningar, och icke
att förglömma, förlusten för en dryg halvtimma sedan.
Tittar jag en sekund på mina barn, så är fotbollen glömd.
Den är nerstoppad längst ner i jordkällaren, bland allt annat unket.



Tröttheten smyger sig på nu.


Vi är välsignade jag och Lina. Två fantastiska barn. Två liv.
Som vi skall vårda, och skapa en framtid tillsammans med.
Tvåbarnsfar innan jag är 25.
Jag skulle kunna skriva ett 22-sidor långt tacktal till kvinnan i mitt liv.
Men jag tycker det är bättre att skippa orden, och visa det i handling istället.
Och jag är tacksam, att jag får vara nära henne, så jag kan visa det i handling.
Det är även det en välsignelse.

Leah & Milo. Hehe, det låter som en romantisk tecknad Disney-film.
Nästan som Lilo & Stitch. Kanske det inte var Disney men men...

Min gamla farsgubbe (47) blev vald till chef för avdelningen på sin anstalt.
(
Ska tillägga att han inte arbetar där. Han har bara betald kost och logi ett bra tag framöver)
Han är verkligen en "people´s person".
Jaja, nu är det sängen, jag och Lina har bytt sida.
Och kan ni tänka er? Lina bestämde faktiskt det. Oj!

Goodnight and piss off!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0