camera,lights, action!

Min Milo.
Eller rättare bestämt Milo Michael Karlsson.

Kanske vi skall lägga till ett Ove också. Efter min farfar.
Vi diskuterade det, kommer inte ens ihåg utgången av den
diskussionen. Hm, jaja.
Namnet Michael, det kommer från min far, tillika Milos farfar.
När jag tänkte på namnet så ville jag inte göra som dem
gör i sydligare breddgrader, nämligen döpa sönerna eller barnbarnen
efter far/farfar. Men ett mellannamn funkar ju finfint.

Men Michael -> Milo. Perfekt.

Jag har vunnit en tävling!
Jag kan numera titulera mig själv som:
Världens äckligaste människa.
Yes.
Inte alla som vinner den tävlingen.
Men det finns ju gott om kandidater.
Vet inte varför jag vann, jag hittar ju till duschen i
stort sett varje dag, så inte därför.
Jag är nog dubbelt så fåfäng som Lina.

Men men, man kan ju vara äcklig för det.
Bara så juryn vet:
Hon skickade ett sms, till er båda btw.

Jag ringde till de jag håller kär, Lina gjorde likaså.
Plus några sms till typ, ja, er.

Jag tycker det bara är tråkigt att du fortsätter fast du
inte gör sådant här offentligt. Det skrev du ju.
Och ja, jag skulle inte skriva mer, skrev visserligen det i den
förra bloggen men iaf. MEN, det tråkiga är ju att du
grundar dina åsikter på något DU inte vet.
DU vet inte HUR det gick till.
Vad som sades, vad som gjordes.

Varför beter du dig såhär? Mår du dåligt?

Jag vet iaf vart jag har mina nära och kära.
Fast det är klart, hemma hos oss kanske vi visar
kärlek på ett annat sätt, vad vet jag?

Tappa inte din hrm...respekt, för Lina.

Men tänk på att allt går åt båda håll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0