Valpen växer som...

*trumvirvel*

Här kommer den 1:a bilden på den finaste valpen i världen..



Det ska också sägas att en valp på dryga 4 veckor inte är så motiverad att posa för kort.

Jag är som en liten pojke, jag blir helt förtrollad av henne.

Jag känner redan nu att detta är en medlem av våran familj.



Sådär, nu ha ni fått träffa henne. Min hund.
Jag är tvärsäker på att det kommer gå bra. Jag är motiverad att jobba med henne,
ge mitt allt. Detta är bra för hela familjen. En frisk fläkt som förhoppningsvis
kommer förgylla våran vardag i 12-15 år.
Nästa gång jag lägger ut bilder/na så blir det i bloggen som jag fixar för hunden.
(Och ja, det kommer inte bli som med träningsbloggen som på nåt sätt inte hände haha)
Dagis nästa, med andra ord, min andra älskling.
Och bredvid mig har jag en till älskling, och en till.
Jag är omgiven av kärleksfulla älsklingar.
What could go wrong? You tell me, cuz i can´t see it.



Mina barn är det finaste som finns,Tveklöst.




Milo med sin "jag är hungrig-ge mig mat-blick"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0