Vakna!

0,7 grader kallt idag.
Rätt skönt faktiskt. Nu slipper man ju bli skitig iaf.
Igår var en ganska bra dag faktiskt. Trots att Sopranos var slut på både ICA och COOP.
Det blir till att gå ut med lykta och leta.

Milo har lugnat ner sig med skrikandet (knock on wood).
Kvällarna är numera en tid på dygnet då vi kan slappa lite.
Annars håller Leah låda och bjuder ständigt upp till dans.
Jag såg på Elgiganten att man kan skicka in bilder på deras foto-tjänst.
Och så kan man få en riktig bok utav det. Hur coolt som helst.
Vet ej priserna dock.
Min farmor har gett order om att vi ska ta med minneskortet till Linas kamera när vi
åker dit för julfirande. Lina har tagit typ 5-600 kort på en månad. 5 på mig och kanske 3 på henne.
Sen har hon knäppt resten på ungarna.
Nehej, nu ska kaffet avnjutas och frukost imundigas (stavning?)
Dagens låtcitat..äh skitsamma orken infinner sig inte.

Kommentarer
Postat av: Sofie

jag vill oxå kika på dom korten! =)

2009-12-05 @ 20:40:08
URL: http://trixiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0