punkt slut.

Och varför Milo fortfarande inte har somnat. Ja, det kan man ju fråga sig.

Sova-hela-natten-kuren, kanske får prova det.
Det funkade ju bra utan för Leah.
Men så är ju inte alla barn lika.
Och precis nu är det kul att veta att vi ska gå upp klockan 07.00
Jag ska till sjukan och sedan på terapi.
Kanske ska hämta ut biljetterna också. Och kolla vad overallen till grabben
kostade på...hm...HM?, Lindex tror jag det var.

Inga nya uppdateringar när jag tittade, men min statistik ändras iaf.
Det kanske är syrran som kollar från olika datorer haha.
Min syster alltså, just to clearify.

Fyfan vad trött jag är. Hujedamej, nu är han iaf tyst.Milo alltså.
Just to clearify...Nej nu går mina ord i cirklar. God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0