*på*...*av*...*på*...

Leah sover, tyst det är i husen..tyst i husen..

Hm, idag vaknade jag och Leah kvart över nio!?
Det var nog väldigt längesen. Det kanske aldrig hänt, sak samma.
Så hennes sov och mat-rutiner har blivit lite rubbat nu.
Men vi försöker hålla på rutinerna. Det är viktigt för kroppen att äta och sova på samma tider.
Idag ska Lina göra hennes förbannat goda köttfärslimpa. Med bacon och hemmagjord sås.
Och potatis såklart. Men det vet ni ju. Eller äter verkligen nån det med t:ex pulvermos, fyfan,
det lät riktigt vidrigt.

Namnförslagen har börjat avstanna. Jag har kollat runt på nätet, frågat min bror och min sambo.
Dem jag fäst mig mest vid är *trumvirvel*.. Chanel, Kiwi, Zelda, Gucci.

Ska gå ner på Zoo-butiken och kolla koppel och halsband. Maten kör jag på samma Eukanuba "Puppy" som uppfödaren gör.
Min lilla grabb ligger för tillfället och vilar hos Lina. Fast hon har nog han 70% om dagen.
Iof har jag Leah mer än Lina men jaja.
Nu har vi bokat biljetter, och vi ska kvittera ut dem imorgon.
Då ska vi även gå förbi biblioteket och kolla om dem har lite valptränings-böcker också.

Hm, detta var en förbaskat bra helg faktiskt. Snart ska vi träffa mor och far igen, på torsdag tror jag. Lina tittar på ett plastikoperationsprogram, tur att hon inte behöver tänka på det.
Hon är ju perfekt som hon är.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0