oops.

BVC ringde och undrade vart vi var nånstans. Va?
Jag har ju för vana annars att vara lite av en komma-i-tid-hitler.
Men, Milos bok där vi skriver tiderna i, är borta.
Om ni har sett den nånstans kan ni höra av er till Efterlyst på telefonnummer:
08 702 00 90
Wait for it...

Nehej, skit i att skratta då, jag tyckte det var kul iaf.

Idag kom det fram en skogsturk när jag väntade på bussen i vanlig
ordning. Han kanske var 16 bast eller nåt.
Skogsturk - Eyyyy bryssschan, haru en cigg eller?
Jag - Nej sorry man, det här är den enda jag har.
Skogsturk - ähh walla (och slår ut med händerna som att det var det sämsta
som kunde hända honom)


Maybe you had to be there, vad vet jag?
Antagligen mer än dig som läser.
(Konstaterar för tillfället att jag har ett självförtroende som inte är av denna värld)
Valpskolan av Barbro Börjesson äger.
Har du valp, läs.
Har du en hund, läs.
Fuck, har du en guldfisk, läs!
och när du läst ut den, läs igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0